روند افزایشی دما در سطح استان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز جوی نسبتا آرام در سطح استان پیش بینی می‌شود و روند افزایش دما را داریم.

 مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت:برای امروز جوی نسبتا آرام ودر برخی ساعات افزایش ابر را در سطح استان داریم.
 
وی افزود:برای روز جمعه و شنبه علاوه بر افزایش ابربارش‌های خیلی ضعیف در مناطق مرکزی، جنوب غرب و جنوبی داریم و وزش بادنسبتا شدید برای روز‌های شنبه و یکشنبه در مناطق شمالی، شمال غربی و جنوب شرقی استان پیش بینی می‌شود.

سلاجقه بیان داشت: لذا رانندگان که قصد تردد در محور‌های کرمان به یزد، کرمان به سیستان و بلوچستان و کرمان به خراسان جنوبی را دارند از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

 سلاجقه گفت: از لحاظ دمایی نیز روند افزایشی دما را داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.